вівторок, 1 листопада 2016 р.

Модуль 1      

Я ще навчаюсь, але на даний час я на індивідуальному плану у звязку з роботою (вчитель) тренінг "Навчання для майбутнього" проходжу вдома. Але з учасниками даного тренінгу знайома більше як 4 роки тому, що разом навчались. Під час проходження тренінгу думаю я дізнаюся багато нового для себе і зможу використати в майбутньому. Основний курс Intel «Навчання для майбутнього» був розроблений для розвитку нашої творчості, думаю в  майбутньому він допоможе мені у використовувати ІКТ на уроках математики та інформатики.

Перший модуль видався досить цікавим і виникало багато запитань, а вже ближче до закінчення я вже знала відповідь на них. Одне запитання яке залишилося до наступного заняття це було : Яку вибрати тему для проекту?

Немає коментарів:

Дописати коментар